JOM SELONGKAR!

Sunday 19 June 2011

perspektif manual aku.adess!

1st perspektif aku buat totaly manual yang aku pulun habis(time tu la). 
time ni 3rd sem. dip. kt perak. memang hauk gila.
langkah bendul ke apa aku ni terus buat view 2 point :p

ni view 2nd aku buat. area ni kalau tarik 2 point tak lawa.
so, aku buat la 1 point jeh..pun tak lawa jugak..hehe

 yang ni sebenarnya dah letih gila gaban tahap BKY dah ni. 
nasib baik ade rupa walau tak lawa

haa..ni dia!..inilah gambar disebalik tabir. kenapa? movie je yang ada disebalik tabir? aku pun boleh buat jugak la..hehe. saja je aku snap pakai W810i aku. tak sangka pulak aku masih simpan gambar ni lagi. kalau tengok dekat bawah kanan. waktu tika itu adalah 6:21a.m..itulah kalau ambik ID =)


ni 1st projek aku time semester 3 kalau tak silap. kena design untuk 'SPA'..site time tu  'ofis Hwa Yang' dekat traffic light bandar U. exited jugak la pasal masa tu tengah dok gila dengan konsep kontemporari katanya.hahah.. spa aku ni banyak aku refer gambar-gambar spa dari Bali..bila datang crit. letih jugak la nak explain dekat lecture ni..pasai depa ni tak mau kita buat benda yang sama dengan student lain.. so, cara aku senang je..aku sketch lebih kurang, lepas tu ngadap la depa ni.. takda lah teruk sangat kena tiaw kan.. kalau jenis lecturer yang rajin, depa akan develop lagi apa yang kita sketch tu. aku respek lecturer yang gitu. tapi sedih gak..projek ni aku tak pulun habis pun. layout not fully rendered, section & elevation lagi la..haha biasa lah, memang sudah lumrah id = last minute.

No comments:

Post a Comment