JOM SELONGKAR!

Friday 19 August 2011

Water Feature & Some Landscape

Inilah kedua kalinya aku buat view exterior.
sekali hantar je. terus approve!..lega rasanya.

klien hanya buat sketches tangan..lantas aku bertanya "Mr.Philip, itu rumah pun, macam mane scheme color itu nye pun adoi.." lantas beliau membalasnya "saiful, itu rumah pun scheme lebih kurang terracotta macam itu la pun..senang aje saiful kan..aduhai nanti I akan email gambar site nye kan.".. itulah bekalan aku dimana pengimiginasian bertaraf global amat lah diperlukan untuk me-match back-kan landscape yang aku dok tibai dengan konsep asal rumah tu..2 hari baru siap (pasal aysik lengah, ofis agak busy time tu) layout + 3d perspectuve..selesai saja step terakhir iaitu meng-email..baru lah beliau dok sebok baru nak antaq site photo... hmmppsst..nasik dah pun mejadi bubur masjid Jamek Kmpg.Baru!..rintihku bersendirian. Alhamdulillah, tuhan memudahkan urusan aku..beliau menerimanya dengan penuh ikhlas.

No comments:

Post a Comment